fredag 1 januari 2010

Fan vad trist

Jag går o vankar hemma som en äggsjuk höna i trans. Jag är så förbenat trött och trög så barnen har t.o.m börjat prata bebisspråk med mig så jag ska fatta och inte säga Va?! trehundra gånger.

Idag har jag tvingat i mig hallonbladste i tre omgångar (det börjar smaka hö efter andra koppen), druckit 1 liter färskpressad ananasjuice och nu så försöker jag pressa i mig en ananas.
Jag gillar verkligen ananas annars men nu när jag ska sopa i mig den så tar det emot, jag har ingen matlust, ananasen kliar i munnen och så är den hård och smaklös, inte söt o saftig.

Det blir till att hänga i takkronan ikväll istället, 7 gånger på rad....(haha, som om man skulle orka?!!)

Det blir nog till att vänta tilll på torsdag och se vad dom säger på förlossningen då (ska dit 8.00 för någon slags bedömning).

Jag lovar att hojta till om och när något händer.

1 kommentar:

  1. Bra du uppdaterar... är ju nyfiken när lill-tjejen tänker dyka fram.

    SvaraRadera