tisdag 5 januari 2010

Det bidde ingen pizza..

..det bidde fucking gulasch istället!
Carin´s krog i Åre Björnen har godaste pizzan, "AmÅre" med serranoskinka, ruccola, pinjenötter o någon vitlöksvinegrette, OUTSTANDING!!!!
När vi kom dit hade dom inte pizza idag.
Jag spännde ögonen i den unga grabben till servitör men han fattade inte sitt eget bästa.
Neka en höggravid kvinna....hur vågade han!?
Funderade ett tag på att rama honom med kaggen och trycka upp honom mot väggen i ren ilska men tog förnuftet till fånga då jag insåg att han kanske skulle kunna anmäla mig för ofredande med minderårig.

På hemvägen tog vi en omväg tillbaka till Edsåsdalen o bogserade Hasses bil som stannat i råkylan.

Nu är vi hemma iaf.
Mamma ringde för en stund sedan och berättade att hon satt o läste min blogg.
Jag höll på att (citat snott från Sara) sätta hörnsoffan i halsen!!
Min mamma= Hi Tech???
Näää....
Hon kan ju inte ens (förlåt mamma, jag vet att du kommer att läsa det här) skriva ett sms!!...
Men jag vet nog vem som lärt henne, eller hur syster Emma?!

5 kommentarer:

  1. Håller med Sara, gillar din blogg!!!!

    SvaraRadera
  2. Idag kommer bebis enligt min teori:) Så... har du packat väskan??

    SvaraRadera
  3. Hej! Hittade dig hos "Kaos-Anna". Du har en skitkul blogg ju, har läst igenom hela :o)
    Tydligen så jobbar vi på samma ställe också, nästan. Fast jag är på "det andra stället" i sta´n, håller på med AS...
    Spännande med bebis! Undrar om det är dags nu eftersom du är så tyst idag :o)

    SvaraRadera
  4. Rolig blogg du har! Festligt att hitta en 'granne' här ute i bloggvärlden :-)

    Kikar nog förbi fler gånger, lycka till med trean. Kanske e på väg idag, vad vet man :-)

    Mvh Helen

    SvaraRadera
  5. Åh ni snälla människor! nej ingen bebis idag trots att du Sandra trodde det.

    SvaraRadera