torsdag 7 januari 2010

Lite gladare, Tack!

Jag ÄR en positiv människa, Egentligen!
Det är bara det att jag skriver med en viss.....ilska.... i mina inlägg på senaste tiden.
Det beror på (och nu väntar ni med spänning...) att jag skriver inläggen på kvällen och då har mina gravido-krämpor likt frankenstein förvandlat mig till en fräsande, ilsken, foglossande varelse.
Så jag får väll börja på skriva av mig på dagen istället då sinnet är lite ljusare.
Just nu finns inga problem i världen. Jag till och med ångrade mig på förlossningen att jag tidigare hade hållt tummarna för att få en igångsättningstid.
Ikväll kommer läget att vara ett annat.....Grrrrrr

Fast vi ska på trevlig middag hos grannarna ikväll, då får jag väll hålla mig på mattan.
Skönt för Peter kan jag tänka.

1 kommentar:

  1. Hmm, ingen bebis än alltså. Då gissar jag på den 11:e. Hon mår nog gott i din mage och har nog ingen brådska ut i kylan...
    Skönt att de gick bra på BB.

    SvaraRadera