tisdag 12 januari 2010

Dagens skörd

Först förbi mamma, lånade vetekudde (skönt att ha hemma under förlossningen).

Sedan blev det stan och nattcreme, dagcreme och ansiktspeeling. Det stod på förpackningen att den var mot de första synliga ålderstecknen.....Humhum, jag ser mig fortfarande som närmare 20 än 30..... Jaja.

Efter det blev det bibblan. Det värsta är att jag faktiskt tror mig veta att jag kommer att hinna läsa ut dom 4 böckerna innan bebisen kommer.
Åsa Larsson är ju så bra och den här boken har jag inte hunnit läsa ännu.
Jens Lapidus "snabba cash" var ju bra så jag lånade uppföljaren.
Katerina Janouch första roman "bedragen" var spännande och välskriven så nu lånade jag uppföljaren "systerskap".
Eva Swedenmarks "hallon och hat" är den tredjeboken i "bärserien". Familjedrama som utspelar sig i Östersund, just därför är den lite extra rolig att läsa.

Sådär ja, då vet ni vad jag gör resten av veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar