måndag 18 januari 2010

Och jag som var så laddad...

Läkaren sa att det inte var riktigt optimalt att sätta igång förlossningen ännu. Men ville vi hemskt gärna så gjorde dom det redan idag men då skulle vi få vänta till eftermiddagen då alla rum på förlossningen var upptagna och dom hade väldigt mycket att göra.

Så då väntar vi lite till.....på torsdag ska vi dit igen och då kommer dom ta hål på hinnorna, ingen återvändo då alltså.

Jag kände mig väldigt laddad idag men samtidigt inte besviken att vi åkte hem. Nu får bebis några dagar till på sig att komma ut självmant.

En rejäl hinnsvepning fick jag iallfall"-så kanske vi kan locka den innan torsdag!"
Ja..
AJ!!!

2 kommentarer:

  1. Ok, skönt att vi får hänga med på vad som händer. Då håller vi tummarna för att hon vill titta ut självmant innan torsdag.

    SvaraRadera
  2. Nu sitter vi alla och väntar med spänning på när hon bestämmer sig för att titta ut :)
    Nu får du åka hem och hitta på något att pyssla med under tiden eller så kan du får komma hit och hjälpa mig att städa :D

    SvaraRadera