lördag 30 januari 2010

Amningsmarathon

Jaha, Tilde började sitt amningsmarathon igår kväll och fortsätter ännu...
Det måste vara en tillväxtperiod för hon vill äta HELA tiden och är ganska kinkig därimellan.
Jag hoppas att det rättar till sig i morgon el så för även om jag gärna agerar vätskedepå så kan det vara lite jobbigt.

Idag så har resten av flocken begett sig till leklandet djungelhuset. Själv så har jag förutom att ammat inte hunnit med mer än ett toabesök + slevat i mig en tallrik kall risgrynsgröt direkt utklämd ur plastkorven och då var det 4 timmar sedan dom for iväg....
Nu tycker ni säkert "men tid att sitta vid datorn det har hon minsann"
Nja, med Tilde liggandes vid bröstet, nedhasad i soffan m laptopen vinglandes i knäet skriver jag med en hand.
Det funkar, problemet är när shift tangenten måste användas.

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Åh va härligt med aminingsmarathon el. så kan man kalla det matmaskin :)
    Perfekt att ha datorn vid såna tillfällen.

    Hoppas allt är bra annars, om du ska komma på jobbet någon dag får du gärna titta in på en tors el fre =)

    SvaraRadera
  2. Känner lite igen mig. Ottilia var också glupsk:) Ammade gärna långe varje gång också, mest hela dagarna.
    Men vi är såklart glad att få höra hur ni mår!

    SvaraRadera