söndag 17 januari 2010

Bebis imorgon el inte?

Imorgon bitti ska vi till förlossningen igen på koll. Egentligen vet jag inte riktigt varför om jag ska vara ärlig. Det visade sig ju att hon troligtvis inte var särskillt stor och det var ju av den anledningen jag ev skulle få sättas igång.
Som det lät på barnmorskan så var det mycket upp till mig om jag vill bli igångsatt el inte.
Jag vet inte riktigt vad jag vill, å ena sidan kan det ju vara praktiskt, och så börjar det lite tungt o jobbigt, och orka gå över 10 dagar till känns lite övermäktigt.....
Å andra sidan så vill jag ju gärna vara hemma så länge som möjligt när det väl startar, och så är det ju lite spännande att vänta och inte veta hur el när....

Jag får väll uppdatera imorgon förmiddag när vi vet hur det blir.....

2 kommentarer:

  1. Shit va spännade. Hoppas allt går bra för er!! Tänker på er! Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att tjejen vill ut i natt då!! =) Sms:a hur det går imorgon annars!! Lycka till om det blir dags!! KRAM Catrin

    SvaraRadera