fredag 8 januari 2010

Upphetsande egoistiska tanke!

Kolla reklamen för Crafts löparkläder!
Jag vill springa NU!! Jag riktigt dreglade över uppslaget när jag såg det.
Åhhh vad jag längtar!!!
Jag längtar efter flera saker.
Klippa tånaglarna utan att leka akrobat med andnöd.
Bleka tänderna.
Köpa kläder. Kläder som inte glider upp el ner för magen, säckar ned sig i rumpan, utan resår i midjan och extra tyg på magen.
Ut o springa. Fantastisk upphetsande tanke. (Kan iof ta ett tag innan det ens kan närma sig konditionsträning med tanke på att jag inte har gått på mer än snigelfart och som längst 2 km sammanhängande.)
Dricka ett halvt glas vin. Mumma!
Orka gå upp för trappan hemma utan att få mjölksyra.

2 kommentarer:

  1. Halloj!!
    Ingen bebis än ser jag...men nu är det nära.
    Jag förstår dig, när man inte har möjligheten att göra det vill man göra det mer än ngt annat. Haha vilken mening det vart, jaja men du förstår mig nog. Visst var kläderna snygga, såg att man fick jackan gratis om man köpte två nr av iform. Själv har jag just kommit igång med träningen igen, så man kan säga att jag har latat mig i ett helt år...och det märks på mina icke existerande muskler. Just nu är det mer tomma,hängande påsar på armarna och sladdriga lår samt mage...suck. Ja just det, kan du skicka din mailadress till lilla mig. Har lyckats tappa alla adresser.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, dundersnygga kläder! Men du, ta inte prenumerationen för jackans skull.
    Jag har gjort det tidigare och det är usel kvalitépå den från iform, inte en "vanlig" löparjacka med craft kvalité utan mer som en prasslig, tunn regnjacka som inte andas för fem öre. Svetten stannar på insidan som en blöt hinna. Frächt!

    Jag skickar min mailadress!

    Roligt att du har en blogg, den ska jag läsa hädanefter!

    Kramar Maria

    SvaraRadera