söndag 3 januari 2010

Bebis idag??

Nej inte det. Ingen bebis idag.
Svärmor som är lite synsk* ringde idag.
Hon trodde att vi hade åkt in i natt eftersom en tulpanknopp trillat av hennes blommor och låg på bordet när hon gick upp i morse.

När vi lagt på luren blev jag lite stressad, skyndade mig att sätta upp fönsterlampor och nya gardiner. Tyckte att det kändes lite annorlunda i magen, lite molvärk kanske?.
Men nej, det var bara inbillning.

*= När Peter droppade frågan om vi skulle ta o gifta oss (jag väntade Emelie då och tyckte att det kunde vänta) så ringde svärmor 5 minuter senare och frågade om vi skulle gifta oss.
Nu kommer jag inte på några fler exempel men det finns flera.

3 kommentarer:

  1. Oj då, putsa några fönster imorgon så ska du se de blir av i veckan. Jag tippar på onsdag kl 12.35:)

    SvaraRadera
  2. Hej Maria! Vilken oerhört rolig blogg du har:)) läser mest varje dag. Har du varit inne på nya inredningsbutiken på Storgatan - BAZAR nånting? Saknar ord !!! Mitt vatten gick nästan därinne fast jag inte är gravid så jag tänkte tipsa dig om det drar ut på tiden : )
    Ligger bortanför Ancis hälsobutik, heaven is on earth säger jag efter besöket. Mvh Sara Swanström på jobbet

    SvaraRadera
  3. Sandra: Gud det låter bra! Och om så inte händer....Jag känner din brevlåda va?!!

    Sara: Vad kul att du tycker det!
    Bazar har jag inte varit in på, attans!, jag var ju på stan idag!
    Du är så rolig, starta en blogg DU vettja så kommer nog mitt vatten att gå av alla skrattattacker.
    Sara citat: "Jag höll på att sätta hörnsoffan i halsen" hahahhaa

    SvaraRadera