torsdag 14 januari 2010

Imorgon skiter jag i det här!

Imorgon tar nog jag och Elvis en sväng förbi jobbet.
Jag hade ju glömt att logga ut från datorn när jag gick på ledigt i december.
Knasigt.
Nu får jag ta en sväng förbi där och surra lite strunt istället. Det blir ju bra att fördriva tiden med.

Var hos barnmorskan idag och hon är fortfarande inte fixerad.
Suck!!
Hon sa också att eftersom hon inte är det så blir det dåligt med tryck neråt och därmed så sänder inte kroppen några signaler till hjärnan att påbörja värkarbete.
Ännu mera suck!

Hade hon varit fixerad så hade jag tänkt att vi skulle ta en tur till Åre i helgen men jag vet inte om vi törs åka så långt bort OM vattnet skulle gå. (Navelsträngen kan komma i kläm då och i värsta fall strypa syretillförseln, usch hemska tanke!)

2 kommentarer:

  1. Jaa kom förbi jobbet, det låter som en super ide. Då får jag se lilla bebismagen med :). Jag hade min allra första dag på länge idag, det kändes lite konstigt. Tror du jag kommer ihåg något...svar NEJ. Måste fråga om allt,,stackarna.
    Kram

    SvaraRadera