måndag 4 januari 2010

Ljuslykta?

Alltså skulle jag ha en ljuslykta idag, en vit o lagom stor, lite romantiskt krusidulrig om ni hajar?
Hittade många ljuslyktor men ingen sådan som jag SKA ha.
Nu har jag fått tips på BAZAR affären så det blir en sväng på stan på fredag också.
Vart kan man annars hitta någon?

Jag kunde inte sova inatt, jag kom på att jag måste köpa nya gardiner och sätta upp innan bebisen kommer.
Blev lite stressad o svettig.
Man vill ju att bebisen ska känna "-Woow, här bor ett par sköna päron, dom kan jag nog lära mig gilla, schysst smak har dom ju också!"
Så idag jagades det gardiner utan dess like, fångsten blev halvdan, hittade enkla (sommar) gardiner i fint linne, nu återstår bara vintergardiner och det hittade jag inga.

Förresten hade jag önskat att mitt inlägg om fotbehandlingen kunde göras ogjort, el iaf utan foto.
Jag ber vänligast om ursäkt för min smaklöshet och hoppas att ingen åt på nånting gott som sedan fick hostas upp.

God kväll!

2 kommentarer:

  1. Jag BER dig att ta med en balja, liten handduk samt en Baden Baden-stol inför besöket på BAZAR eftersom mitt vatten gick
    UTAN att jag är gravid ; )Allvarligt - vilken underbar affär...

    Vet du vad? De finaste lyktorna jag har här hemma och som bor utomhus (vita och zink) har min mamma köpt på Dollar Store i Sveg : - O, det finns väl i Strömsund ochså?
    Ifall du får tråkigt någon dag alltså

    Ha det bra * ms swan

    SvaraRadera
  2. liten handduk, balja o baden-baden *memorerar*, så får det bli ms Swan!

    SvaraRadera