fredag 8 januari 2010

Nu har hon kommit!

Ja, diskmaskinen alltså!
Skönt, då slipper vi (läs:Peter) handdiska längre.

Tänkte sy upp ett par snygga cerisa gardiner som jag köpte på Indiska igår men eftersom mina mina sykunskaper är låååångt under medel så äger jag bara svart o vit tråd.
Så det gjorde inte så mycket, nu kan jag skjuta lite på det, kanske muta P till att sy dom?
Dessutom har han mycket bättre tålamod än vad jag har.

Förövrigt så händer det inte så mycket här hemma just nu.
Det är för kallt för att åka slalom o skridskor som man annars skulle kunna göra med barnen.

Jag är sugen på något riktigt gott till fredagsmiddag men inspirationen tryter.
Vad ska NI äta till middag idag??

3 kommentarer:

  1. Lax, pressad potatis och romsås. Tror du har köpt lika gardiner som jag, fast mina är turkosa. För övrigt är det dom som jag ville ha gröna men som var slut =(

    SvaraRadera
  2. Nja, mina gardiner var av lite tjockare tyg och hängde på väggen, dom fanns varken i turkost el grönt...
    Det kanske var dom som hängde på en rund stång och kostade 169 kr, dom fanns i en massa färger och var av lite tunnare, glansigt tyg och med tunna knytband upptill.
    Kan det ha varit dom?
    Isåfall fanns dom i grönt igår!
    Åk dit o kolla vettja (el ring så dom kan lägga undan)

    SvaraRadera
  3. Middag lät ju görgod!. Lax är alltid fin mat!

    SvaraRadera