söndag 27 december 2009

Nu vet jag alla trix!

Nu har jag hittat den ultimata "så får du ut din bebis- samlade knep för igångsättning".

Sen finns det ju mindre rekommenderade lösningar. ........

Jag har som sagt fullt upp på nyårsdagen så ring inte, kom inte förbi och maila helst inte heller den dagen, jag kommer att ha FULLT upp med allt från häxblandningar till diverse massager och teer....

Det är SÅÅÅ spännande, och jag kommer att bli SÅÅÅ besviken eftersom det mest troligt kommer att hända nada.

Så ni kan väll ringa/komma förbi/maila o trösta mig den 2 januari istället, Okej??

2 kommentarer:

  1. Våran barnmorska på var rätt rolig på sista föräldragrupp-träffen. Berättade att den berömda "färdknäppen" bara gav effekt om man var galet intensiv, typ sexade 100 gånger per dag. Hon tipsade att bjuda in lite killkompisar så inte partnern skulle va helt slut till förlossningen:)

    SvaraRadera
  2. Hoppsan då! hahhaa.
    Ja vad gör man inte, fast jag tror inte någon är så sugen om man nu skulle fråga ;))

    SvaraRadera