fredag 25 december 2009

Bara 19 dagar kvar!!!

Alltså -det går sjukt fort, faktiskt!
Nästa fredag är det 2010 och då ska ungen ut, helst första dagen på året om jag får bestämma.
Eller åtminstone den första veckan på året......just det önskade jag mig imorse när jag fick en mandel i gröten.
(Alla fick typ 10 mandlar vardera så önskningarna bara for kors och tvärs över frukostbordet, jag hoppas iaf att just den önskningen snappades upp av högre makter, *hoppas, hoppas*)
.
Svärmor spådde dock att att lillpruttan skulle komma den 14 januari.
.
Jag ska köra alla huskurer som finns för att pluppa ut barnet efter nyår, ananas, hallonbladste, "bompa-bompa", ut o gå, planera dagen med en lång lista och tänka att idag får ungen INTE komma, -det har fungerat förut.
Ja, har ni fler huskurer/tips så skicka dom till mig vettja!!

2 kommentarer:

  1. Ja, det har man ju hört....
    Kan det funka även om man ber sin äkta hälft göra det?
    *trött o lat*

    SvaraRadera