fredag 11 december 2009

Fest med jobbet ikväll.

Japp, Ikväll var det fest med jobbet, och jag är hemma. Jag smet iväg efter middagen, runt 20.15 redan. Det var trevligt och god mat men jag blir så trött på kvällen.
Hämtade barnen hos mormor och var hemma så jag hann se Erik i Idol sjunga vinnarlåten.
Han måste ju vinna över Calle, eller hur? Han är så bra, en liten tanig kille som inte ser mycket ut för världen och så tar han ton och man bara: Woow! Han låter som en man!!
Vore jag 10-15 år yngre och singel skulle jag vara head over heels!

4 kommentarer:

  1. Oj, var du hemma så tidigt. Jag också:)

    SvaraRadera
  2. Nej är det sant??? Vad hände? Du ringde mig när jag precis kommit hem, kommer du ihåg det?

    SvaraRadera
  3. Japp, självklart. Skulle kolla upp hur du låg till på bevakningslistan på jobbet!!

    SvaraRadera
  4. Haha!, idag vet jag bättre. Lucköppningen på jobbet var ju riktigt underhållande! Eller hur? hehe

    SvaraRadera