tisdag 29 december 2009

fusk-lego suger!

Okej, hör här! Köp aldrig plagiat-lego till dina barn, om det inte är så att du vill sitta o slita ditt hår i frustration, bygga jävla brandbilen upp o ner och bryta av naglar för att bitarna är megatröga att sätta dit/ta loss. Instruktionerna stämde- INTE.
Morr.
.
För övrigt så har jag använt nässpray i en månad nu (det står väll max 10 dagar el nåt såndant på förpackningen), men dom senaste dagarna har jag fått puffat extra mycket för att det ska hjälpa mot nästäppan.
Läkemedelsberoende kanske?
Men jag ska sluta så fort förlossningen är passerad.
Snart alltså.
Sniff sniff.
.

2 kommentarer:

  1. Prova Nozoil, finns på apoteket. Körde jag sista månaderna. Funkade helt ok. Lite täppt verkar man inte komma ifrån.

    SvaraRadera
  2. äsch nu kör jag Otrivin tiden ut.
    Har lagt in bebisbeställningen tills fredag.

    SvaraRadera