söndag 1 november 2009

McDonalds Lillänge

Om jag gillar McDonalds: Nej och åter nej.
Varför jag åt där anyway: Hunger och tidsbrist. Viss trötthet även inblandad.

Det är lat o långsam personal, bord med matrester, matbeställninar som blivit fel, blabla bla
Men! Idag efter simskolan var vi så hungriga att vi svängde förbi ändå, och mätt blir man ju även om maten är halvljummen, hamburgarna svampiga o sladdrigt mjuk pommes.
När vi kom dit var förväntningarna inte höga men döm av min förvåning, ingen kö, avtorkade bord och tjejen som jobbade i kassan måste fattat det ordentligt det här med att vara serviceminded, trevlig (och snabb!), förbluffande bra! Jag såg aldrig vad hon hette, annars hade jag gjort lite reklam för henne här.
Och ja, till och med maten smakade bättre än annars vilket kan bero på:
1. Allt det andra som faktiskt var bra.
2. Jag var überhungrig
3. Smaklökarna är också gravida
4. Jag hade en gratiskupong på valfri meny (gratis är som bekant gott)

Men tack Mc Donalds, Jag kan faktiskt tänka mig att äta hos er igen, framåt jul el påsk el så.

2 kommentarer:

  1. Var faktiskt också på Donken i Lillänge med min tvååring och blev förvånad över hur bra det var.

    SvaraRadera
  2. Ja, dom kanske måste shapa up sig lite nu när Max finns i stan.

    SvaraRadera