torsdag 12 november 2009

Kanske min smartaste prenumeration ever!

Dammsugarens påsar är slut.
Först glömmer man ett antal gånger att köpa nya påsar i affären.
Sen när man väl där och ska välja har man ingen aning om vad dammsugaren heter förutom att den är blå och i reklamen har den en sovande spädis på ryggen.
Man förbannar sig själv, skriver upp vad dammsugaren heter till nästa gång man ska handla och då....är just dom påsarna slut.
Det är ju så att dammråttorna hinner springa ut själva innan man har fått hem nya påsar.

Så nu har jag hittat en sida som säljer inget annat just tråkpåsar.
Jag tog resolut med datorn till tvättstugegolvet o dammsugaren åkte fram, bläddrade mig fram till rätt modell och beställde i min iver en prenumeration tråkpåsar.
Känns bra.

Förresten ska jag prova det där med spädbarnet på dammsugaryggen när våran bebbe kommer, babybjörn är passé, Elektrolux is the thing!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar