onsdag 4 november 2009

Grisen Olivia o ingen sovmorgon imorgon

Tappade parkeringsbiljetten så den ramlade under bromspedalen idag. Det var inte jättelätt att komma åt den, smidigt as hell.
Igår var jag till barnmorskan o blodvärdet var betydligt bättre, jag kännde mig tillfälligt pigg.
Idag är jag så trött så jag skulle kunna sälja barnen, el nää, låna ut dom till någon snäll tant kanske.
Just nu tittar vi på Bolibompa och en gris som Olivia, det säger Emelie och då är det så.
Imorgon och alla torsdagar fram till jul är jag föräldraledig, det ska bli nice, dom är så goa våra barn, dom brukar roa sig själva en timme på helgmorgon så man får sovmorgon, skönt!
Fast imorgon kommer en elektriker 07.00, Peter tyckte tydligen det var en bra tid.
Han hämnas säkert för att jag dissade trumsetet.
Så ingen sovmorgon då alltså.
Kom på att jag nog måste införa lite bestämda tider för när man inte får och när man får använda trumsetet. Det är fritt fram dom mornar som mamman är vaken och uppe men pappan fortfarande sover, HELT ok! hehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar