torsdag 19 november 2009

Borde kanske läsa denna....




Tjo hej vad det närmar sig förlossningen!
Räknade ut att det är 7 veckor kvar i runda slängar.
Det ska bli så häftigt att föda barn! Bortser man från graviditeten så skulle jag kunna bli surrogatmamma, kläcka bebisar varje vecka!!
Och så är det ju så spännande att inte veta hur och när förlossningen börjar, man bara går runt och undrar...kanske inatt? el nästa natt?

Lussebakningen gick förövrigt bra, familjen intog följande roller:
Jag: drar igång bakningen men tröttnar lagom till jäsningen...
Elvis: Vill blanda ingredienser o hälla i allt som ska vara i.
Emelie: Vill att vi ropar in henne lagom till provsmakning och bunke-skrapande.
Peter: Trodde han skulle slippa men blev akutinkallad pga kletig deg.

2 kommentarer:

  1. Du måste läsa boken som Ann Söderlund skrivit, På smällen - från A till Bebis.
    Den var riktigt rolig och samtigt lite nyttigt också!
    Ses på måndag, trevlig helg!!

    SvaraRadera
  2. Ann Söderlund är ju störtskön! Jag vet vilken bok du menar men jag har inte läst den.
    Har du den? Annars ska jag kolla på bibblan till veckan.
    Trevlig Helg på dig med!!

    SvaraRadera