tisdag 16 februari 2010

Jag tar en liten bloggpaus.

Jag började blogga mest för att testa.
Det var ju roligt (är roligt!) om man har tid, en massa inspiration och mycket att skriva om.
Men just nu så tryter inspirationen.
Innan Tilde hade jag mer tid, om kvällarna när barnen lagt sig var det flera timmar som skulle fördrivas.
Så är det inte riktigt längre, numera är jag glad om jag hinner gå på toa ;-)
Dagarna bara svischar förbi.

Kanske tar jag en bloggpaus på ett par dagar, kanske på en vecka, en månad...
Vi får se.
Det roliga med att INTE blogga kan ju vara att man faktiskt kan prata med en vän och berätta något som hänt utan att den personen säger "jag vet!, läste det på din blogg!".

Så nu har jag prioriterat lite. Man kan inte hinna med allt roligt som man vill göra ibland (fast jag vill hemskt gärna tro att man gör det).

Pussar o kramar till er alla så länge.

2 kommentarer:

  1. Oj - menar du att jag ska j o b b a på dagarna nu Maria när du stänger ner din blogg? Vad trist men jag förstår dig. Ha det bra och skicka brandlarm om du tar på dig mockasinerna och smyger in på Kassan med lilla Tilde någon dag..:)

    Mvh Sara Swanström

    SvaraRadera
  2. Klart du ska ägna dig åt familjen. Förstår att tiden inte räcker till. Men vi väntar här på bloggen när och om du kommer tillbaka. Sköt om er så länge!!

    Kram Sandra

    SvaraRadera