söndag 14 februari 2010

Bröllopsdag nr 1 (av minst 80 till :))


Nog borde man komma ihåg sin bröllopsdag när den infaller 14 februari? Den dagen som annonseras ut Låååångt i förväg, det är hjärtan o rosor, choklad och gråa söta nallar i vart enda reklamblad.
Men jag glömmer bort det hela tiden....annonsen (som jag själv satte in dessutom) påminnde mig igår, idag ringde mamma o grattade på bröllopsdagen...-.Ja just det! Tack då!
Så grattis då Peter på våran första bröllopsdag!
Idag ska vi (om vi kommer ihåg, hmmm..) äta upp den första bröllopstårtsbiten som vi skar upp för ett år sedan, det betyder lycka....el nå´t. Ska komma ihåg att ta ur den ur frysen.....

2 kommentarer:

  1. Haha februari syster yster! :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, först fattade jag inte vad du menade, jag fick lov att läsa igenom mitt inlägg två gånger.
    Jag ska ändra till februari! Tack tack!

    SvaraRadera