tisdag 27 oktober 2009



3 kommentarer:

  1. Åh Maria, där har vi då ett gemensamt intresse! Skulle tro att jag har åtminstonde bortåt 40 st, mer nagellack än mat i kylskåpet iaf, och sen dräller de runt lite varstans.

    SvaraRadera
  2. Gillar förresten Depends och H&Ms. Finns massa roliga färger, billiga (väldigt bra då jag gör slut på dom i ett nafs). Annars är Lumene's "Quick and Chick" väldigt bra om man har bråttom, torkar fort som tusan. Oftast är naglarna mörkröda eller mörklila såhär på höstkanten!

    SvaraRadera
  3. Härligt med bra tips!! 40 st...*suckar avundsjukt*
    Jag gillar Mavalas bäst av dom jag provat, men jag lägger Lumene på minnet!
    Jag älskar också mörkröd o mörklila, SÅ snyggt på hösten precis som du säger.
    Är det så att dom håller bäst i kylskåpet?
    Isåfall tror jag den gamla peston o syltlökarna får göra plats åt mina små nagellacks älsklingar istället.

    SvaraRadera